Kurumumuzda, kurum personellerinin ve hükümlü/tutukluların katıldığı Voleybol Turnuvası düzenlendi. Gençlik ve Spor bakanlığının hakemliğini üstlendiği turnuvada birinci olan takım için Kurum Müdürümüz, bu tür sportif faaliyetlerin devam edeceğini belirterek tüm katılımcılara teşekkür edip birincilik kupasını takdim etti.